December 11, 2007

ေပါင္းစည္းၾကပါစို႔

ကၽြန္ေတာ္ blog ေရးေနတာၾကာပါၿပီ။ ၾကည့္တဲ့သူေတြလည္း တစ္ရက္ကို ၄၀ ေလာက္ေတာ့ လာလာၾကည့္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အားမရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေစခ်င္တာက အြန္လိုင္းေပၚက ကြန္ပ်ဴတာစိတ္၀င္စားတဲ့ ျမန္မာေတြအကုန္လံုးကို လာၾကည့္ေစခ်င္တာ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းနဲ႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ သိပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားတယ္။ အခုေလာေလာဆယ္ အိုင္တီနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ blog ေတြ ေရးေနတဲ့ သူေတြအကုန္လံုး ဒီ Diary of IT Men မွာပဲ ေရးၾကမယ္ေလ။ ဒါဆိုရင္ အိုင္တီစိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြအကုန္လံုး ဟို blog သြားၾကည့္ရ၊ ဒီ blog သြားၾကည့္ရ မျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့။ ဘယ္ေလာက္အဆင္ေျပလဲ။ ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ဘာသာကိုယ္ တစ္ေယာက္တည္းေရးခ်င္တာေရးၿပီး ၾကည့္တဲ့သူ နည္းတာထက္စာရင္ ဒါမ်ိဳး စုေပါင္းေရးတယ္ဆိုရင္ လာတဲ့သူေတြအမ်ားႀကီးျဖစ္မွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ ကိုယ့္ idea လူမ်ားမ်ားသိတာေပါ့။ မေကာင္းဘူးလား။ ေရးခ်င္တဲ့သူရဲ႕ email ကို ကၽြန္ေတာ္က blogger ရဲ႕ login id အေနနဲ႔ ထည့္ေပးထားမယ္။ ေရးခ်င္တာရိွရင္ blogger.com သြားၿပီး ကိုယ့္ email နဲ႔ ကိုယ့္ password ကို ရိုက္။ ၿပီးေတာ့မွ Diary of IT Men ကိုေရြးၿပီး Post တင္လိုက္ေပါ့။ ကဲ...စိတ္တူတဲ့သူေတြအကုန္လံုး ေပါင္းစည္းၾကရေအာင္။ မိတ္ေဆြတို႔ရဲ႕ mail ေတြကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါ့မယ္။

3 comments:

  1. ကၽြန္ေတာ္႕ ရဲ႕mailက ေတာ႕freezingmawlin@gmail.com ပါ။
    ္ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ blog ေလးကုိလည္း ၾကည္႕ေပးပါဦး။
    www.theinmawlin.blogspot.com ေနာ္။

    ReplyDelete
  2. က်ြန္ေတာ္ရဲ႕ mail ကေတာ့ "www.minhun2007@gmail.com"ပါ။အကိုရဲ႕ ေပါင္းစည္းျခင္းကို သေဘာက်ပါတယ္။ က်ြန္ေတာ့္ blogက
    "www.saiminhun.blogspot.com" ပါ က်ြန္ေတာ့္ဘေလာက္ကိုလည္း အမ်ားသိေစခ်င္ပါတယ္။ အခုေတာ့ဘာမွမေရးရေသးပါဘူး။စမ္းသပ္ေနရလို႕ပါ။အကို႕ အကူအညီလည္းရခ်င္ပါတယ္။ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။

    ReplyDelete
  3. ကၽြန္ေတာ္လည္း သေဘာက်တယ္ ။ကၽြန္ေတာ္ mail က

    aungkaungmyat86@gmail.com

    ReplyDelete